söndag

Godmorgon...

haha jag känner fortfarande hur det snurrar asso... Vet inte när jag kom hem inatt men en sak vet jag, Jag somna på momangen... Menmen, Ska berätta lite... Gick till lokalen där Mariana skulle firas (den ligger precis utanför mitt hus). Så alla vi tjejer var där innan alla andra, åt & föra hehe. Sedan rulla det in folk runt 23tiden ungefär..? Kom bara mer&mer. Jag var lite borta så det blev inte många bilder alls, tyvärr. Men några blev det iaf hehe! Jag hade faktiskt kul bortsatt från lite saker dåra. Som jag skrev längre upp så vet jag inte när jag kom hem men kom hem iaf... & nu sitter jag här, mår skit asso.. & jag ska iväg till mig farmor&farfar om en halvtimma, Niiiiice! (Y) Min farmor fyller år så släkten ska komma dit. Kommer sitta där helt borta från världen men ska försöka =) Men nu måste jag jalla på lite. Hoppas ni haft det mys puss
HAHAH kolla vilken snygg bild på mig&T:


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder från igår! :D

2009-11-22 @ 14:36:09
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0