tisdag

Heejsan...

Igår kom T hem till mig efter skolan. Han åkte hem runt 22tiden ungefär?.. Idag var det nästan så att jag inte kom upp ur sängen men, Jag lyckades! ;D Åkte till plugget runt 10tiden & sluta runt 13. Var med Miriam&Carolina ett tag sedan tog jag bussen hemåt, Mötte Daniella var med henne ett tag också. När jag kom hem prata jag med mamma om allt möjligt hon fyllde år igår köpte present & en ros till henne hihi söt jag är! Menmen, Sedan packa jag mina saker & nu är jag hos min pappa =) Har precis ätit & lagt in alla bilder från Halloween festen hehe. Blev inte så många för det vart massa problem på festen så jag var lite upptagen då helt enkelt! Här får ni också litee bilder från festen, snällt va!? &Idag är det 1år & 1månad för mig&T! Kramis
Lite bilder jag bjuder på:

Emelie =D

me

Sofia,Me&Mariana =D

Amanda,Liliana&Me =D

Några tjejer <3

Daniella&Ashkin =D

Me,Daniella&*Hemlig =D

Anna,Amanda&Ashkin =D

Ashkin,Erik&Yani =D

Ashkin&Daniella =D

Tanvir&Roy =D

&Nu...
får ni inga mer täääntään :D:D hahah...

Bästa:D sekerim benim - ozan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0