8 oktober 2009

Tjeenare....

Idag vakna jag ju upp brevid Ashkin. Gick upp & gjorde mig iordning sedan gick jag till skolan runt 10tiden. Mötte Daniella sedan efter skolan så åkte vi in till stan & jag köpte en grej. Sofia följde också med =) Efter det så Mötte jag&Daniella Mariana i centrum & vi fortsatte hem till Daniella & gjorde lite grejor sörrni ;);) Menmen, Efter ett tag så tog jag bussen hemåt, Hämta mer pengar från min kära far sedan tog jag bussen ner till centrum där jag mötte tjejerna. Vi fixa lite saker sedan gick jag runt med Ashkin&Helin ett tag... Kom hem för inte så länge sedan, Min pappa har köpt en ny mus till mig, hihi tack! Ska äta snart & sedan vet jag inte?.. Måste fixa lite saker iaf. Ha det så bra
Med import jackan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0