"godnatt"

Har suttit & fixat&trixat med bloggen lite. Som ni kanske ser?=) Fortfarande väldigt tråkigt att ni inte kommenterar! Får se hur det blir snart... Menmen, Ska kolla mer saker imorgon hehe tycker det är rätt så kul :D

Det är så trist att du var tvungen att göra det såhär faktiskt. Även fast jag vet vad du gjort så tycker jag det är trist... Att vi inte kan ha det "okej" mellan oss för du verkar vara rätt schysst annars (hehe.) Jaja, vad ska man göra liksom!? Finns inte så mycket att göra åt saken nu.

Tänkte bara skriva ett "Godnatt" inlägg men det blev lite mer än så =) Hoppas ni sover skönt


Kommentarer
Postat av: Ida

skulle inte du kunna göra ett videoinkägg och visa hur du sminkar dig? jag <3 din blogg

2009-10-21 @ 07:37:35
Postat av: L

SV:

Ja, Kan jag väl:) men när vet jag inte tycker det är lite skämmigt...

2009-10-21 @ 19:08:40
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0