hemma från stan

Cha...

Åkte in till stan med mamma runt 14tiden ungefär?.. Vi kolla runt i lite butiker & hon köpte lite saker till mig som jag ska få när jagn fyller år hihi. Sen fick jag lite annat fast som jag bara fick sådär, Tack mamma!<3 Efter att vi kollar runt i massa butiker åt vi på McDonalds, mums! Kom hem för inte så länge sedan har tagit en snabbdusch & ska klä på mig sedan ska jag ta bussen ner till station. & ta tåget till märsta... Ska hem till Yani med Vickie. Vi ska kolla på film & så, mysmys! Men nu ska jag fortsätta här. Hoppas ni haft en trevlig söndag
Det jag fick hem:

1. En svart klänning med dragkedja
2. Ett armband med snäckor
3. Tungpiercing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0