jävla rubrik

Hallå.....

Igår så gick jag inte heller till KICKS, känner att jag bara inte orkar det. Så åkte ner till centrum med mammsen lite senare. Mötte T & hans kusin en snabbis sen träffa jag&min mamma mormor hihi. Vi gick & fika sedan kolla vi runt i massa butiker. Köpte lite saker till mig &annat hehe! Efter det åkte vi hem & mormor hängde självklart på kolla på film & prata med dom sedan slagga jag.... Vakna idag & åkte till skolan runt 13tiden?.. Hade engelska. Efter skolan så gick jag till centrum där jag mötte yani,mariana,sofia&daniella =) Vi gick runt lite sedan kom min mamma & vi gick runt & leta efter present till min morbror som fyller 22år idag,grattis! Åkte till märsta sedan (han bor där) & släktingar var där med. Helt okej faktiskt :D Gick ut & mötte T efter ett tag & nu är jag hemma, Sitter & kollar på INLÅST just nu min föredetta kompis är med där haha!:D *Juste, har förlovat mig också! Men nu ska jag fortsätta att kolla på det. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0