lördag

Godmorgon...

Igår eftermiddag tog jag&T tåget till stan för att se på bio. Men det fanns ingen bra film där så vi tåg t-banan till kistacentrum. Där vi kolla på Flickan som lekte med elden den var sisådär enligt mig, Tack!<3 Vi kolla runt i lite butiker också eftersom filmen börja runt 21tiden... Menmen, Kom hem runt 01tiden var tvungen att åka en buss som gick i 40minuter -.- Fick sällskap av Somsak&Mathilda iaf =) När jag kom hem satt jag vid datan en stund, Så patetiskt folk det finns asso :D Jaja, La mig runt 02:30tiden ungefär?.. Vakna för inte så länge sedan & ska ta bort mitt smink & så sedan ska jag&pappa åka ner till centrum & köpa mina UGGS jag lagt undan hehe! Men ni får ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0