lördag

Godkväll....

Igår runt 19tiden åkte jag ner till station där jag mötte tjejerna sedan fortsatte vi till märsta. Åkte till Yani där några till också var. Vi var hos henne ett tag sedan gick vi till en lokal i närheten. Vi fira Yanina som blir 18år, Grattis baby!<3 Det kom massa folk dit. Jag hade skit kul iaf =D Sedan så skulle jag&Daniella promenera ner till märstastation från steninge:o Men jag sprang efter varenda buss som åkte förbi men nope. Tillslut kommer en buss som var i (EJ TRAFIK) Så lyckades jag stoppa den & han skjuttsa oss till väsby, som tur var! Men vi fick ta en liten promenad till Daniella. Sov över här =) Vakna upp med världens huvudverk... Not kul! Menmen, Vi gick ner till centrum & köpte chips & massa annat gott sedan kom vi hit igen (hem till Daniella) & proppa i oss massa yummiyumm.... Sedan laga vi mat med hennes pappa det blev spaghetti & köttfärsås, gottgott! Just nu sitter vi här & har precis kollat på en film bring it on tror jag den hette?.. Sätt den förr men endå lika bra hehe. Snart så ska Mariana,Emelie&Anna också komma hit & vi ska ha myskvälll, myyyyyys:D Kramis
Vår video hehe:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din klocka ifrån?:)

2009-10-10 @ 19:22:13
Postat av: sara D

shiit du e skitsöt ju :D

2009-10-11 @ 00:20:39
Postat av: Anonym

haruu färgat håret ?:O

2009-10-11 @ 00:21:53
Postat av: L

SV:

anonym - Den är ifrån SOLNA, vet tyvärr inte vad äffären heter & affären ligger ute:)

sara D - Haha tack:D

anonym - ja det har jag =)

2009-10-11 @ 12:42:47
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, hur mkt kostar den? :)

2009-10-11 @ 13:23:58
Postat av: Anonym

det var en summa det ;)

2009-10-11 @ 13:34:49
Postat av: A

vad heter låten i slutet?:)

2009-10-11 @ 15:08:43
Postat av: L

SV:

don omar - virtual diva :)

fast den i videon det är en remix..

2009-10-11 @ 21:45:48
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0