onsdag

Tjena...

Idag åkte jag till skolan runt halv 12tiden som jag skrev. Hade bara 2 lektioner idag. Efter skolan gick jag till centrum med Lotta&Miriam. Sedan mötte jag Daniella&Sofia, Gick runt & kolla med dom. Köpte lite saker =) Efter ett tag gick Sofia för att möta en person... Så jag & Daniella gick hem till henne & nu är vi hemma hos mig. Har precis ätit. & Ska packa min väska nu sedan ska vi ta bussen till Daniella. Ska sova där inatt, myspys eller vad säger ni?! hehe...  Men ska fortsätta hära nu. Puss&Kram

Nu vill Daniella säga en sak =)

Daniella: Linnia älskar mig mest av allt.. Hon säger alltid: -"Vad hade jag gjort utan dig min underbaraste vän? Jag älskar dig!!" Hehe.. Vad hade man gjort utan sin Kokko ;) Pusspuss gulingen!

Linnia här igen ;)
Hon skulle allt vilja att jag sa så till henne varje dag men icke sa nicke!
Nya saker:

1. En svart kjol (den ser ful ut på bilden, but no)
2. Lösögonfransar (till halloween festen)
3. Brownzer powder
4. String


Kommentarer
Postat av: M

Vart är kjolen ifrån? =)

2009-10-26 @ 15:53:58
Postat av: L

Gina Tricot =)

2009-10-27 @ 15:29:10
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0