tisdag

Hejpåer....

Massa tråkiga texter nu bara men det ska ändras nu i veckan för då får ni bilder (ska till min far idag) hehe. Menmen, Igår åkte jag till skolan sedan gick jag&Mariana hem till Daniella. Färgade mitt hår sedan åkte Mariana hemåt & vi var kvar där ett tag till. Tog massa foton med hennes korenska import jackor haha skit fula!:D Efter ett tag tog vi bussen också mot sigma för Daniella&David har flyttat till min gård hihi. Så gick hem till dom & kolla lägenheten sedan kom Mariana&Yani också efter ett tag... Åt & prata om allt efter en liten stund så tog vi bussen ner till station sedan tog vi tåget mot märsta åkte till arlanda där SATS ligger vi sola&bada sedan köpte jag mat på McDonalds, tjockis... Åkte hem sedan & slagga... Vakna för ett tag sedan & ska inte till KICKS för jag har rätt så ont i halsen (igen....) & då kan jag ju inte åka dit. T kommer hit efter skolan, alltså runt 14tiden någongång?.. Sen ikävll blir det att åka hem till min pappa & sedan kolla a  n d r a  a v e n y n!! Pusshej

Kommentarer
Postat av: sofia

sv; den är ifrån bikbok baby :)

2009-10-06 @ 16:21:26
URL: http://sofiakhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0