28 september 2009

Shaaaa...

Åkte till skolan idag runt 11tiden. Efter skolan gick jag hem till Dani en snabbis & sedan gick jag ner & skulle möta T då jag träffa på Gooooooopp stog & snacka med honom ett tag sedan kom T. Vi gick runt i centrum & kolla lite sedan kom Love också. Gick runt med honom ett tag, Efter en stund så åkte han hem... Jag&T gick runt lite ute &så sedan åkte vi till märsta efter det mötte jag tjejerna i station & vi åkte vidare till arlanda till SATS sola 20minuter. Efter alla hade badat & solat så gick vi till McDonalds & åt hehe! Kom hem för inte så länge sedan & har precis ätit lite här hemma också hihi. Men nu ska jag lägga mig i sängen & kolla TV. Godnatt
gammal bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0