3 september 2009

Hejdär....

Idag så hade vi orientering i Runby. Vi börja runt 11:30tiden... Vi kom vilse i skogen & såg en huggorm :o Vi hitta tillbaka runt 13tiden ungefär?.. Sedan tog vi bussen till station & därifrån tog jag&Daniella bussen till centrum, Vi gick hem till henne ett tag sedan gick vi till centrum & gjorde lite ärenden. Efter de gick jag hem till Anna & vi åt oså... Sedan åkte vi hem till Mariana där Yani redan var =) Gick hem runt 19tiden därifrån & har inte gjort så mkt sens dess, Pratat med en vän om lite saker &så. Idag är det 11månader för mig & T! Men nu ska jag kolla på film. Shusan så länge!

*Fortsätt att fråga i frågestunden, känns lite lite hehe =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0