lite av allt&inget

Hej....

Har inte uppdaterat på några dar. Det beror på att jag inte haft ork & lite annat. Menmen, Ska berätta lite nu....
I lördags så så tog jag det lilla lungan på dan sedan mot kvällen börja jag fixa mig. Sedan runt 20tiden ungefär?.. Så möttes alla tjejer i väsby station & tog bussen mot centrum. Vi kom hem till Anna som hade fixat det jätte mysigt. I början var det lugnt & alla föra. Det var en massa brudar där sedan kom Enis&Roy & tillslut kom Orre,Chrille,Fasil,Sebbe&Erik dit. Lyckad kväll! & Idag fyller Anna år på riktigt, Grattis baby!<3 Jag, Yani, Daniella & Mariana sov över hos Anna & på morgonen snacka vi om allt möjligt... Yani&Dani gick hem efter en stund då vi andra satte på filmen : Apocalypto enligt mig är den skit bra! :D Tog bussen hem runt 18tiden då jag mötte min mami & vi köpte pizza sedan åkte vi hem käka&Kolla film, för myyys. I måndags (igår) Så kom T hem till mig efter skolan & vi kolla tv m.m mysigt det med ;) Han åkte hem senare mot kvällen. & Idag vakna jag upp skit sjuk, buhu... =( Har feber,förkylning,ont i halsen, ont i kroppen, åh... Svininfluensan på g!?!? Hoppas inte!!! Kom precis hem till min far & ska bara ta det lugnt. Pusshej
Från annas B.day:

Ni kanske får mer bilder sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0