alviiiik

Goddag....

Har sån himla huvudverk asso... Men till annat, Igår runt 20tiden tog vi tåget & mötte dom andra tjejerna där vi föra lite sedan mötte vi Maria Dolari & hennes kompis i stan. Vi fortsatte mot alvik där det var latinofest hade rätt så kul fast vi åkte hem runt 02tiden ungefär & det hände massa saker =( Men ska inte prata om det här i bloggen. Vi gick till McDonalds & åt, alltid lika gott! :D Efter det tog jag&Bellen nattbussen till väsby & dom från märsta tog nattbussen dit... Var hemma runt 03:30tiden ungefär?... Vakna för ett tag sedan & idag blir det att alla tjejer ska hem till Anna som ska firas hoho! Men nu ska jag käka frulle. Mwuuah

PS: Det blev inga bilder igår, Glömde totalt att jag hade min kamera i väskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0