hur blir det..

Tjalå...

Har bara varit hemma idag, Inte ens tagit ett steg utanför min ytterdörr.. Tråkigt värre må jag säga! Har spenderat min dag i sängen för det mesta. Måste bara säga att, TEXTEN RADERAS!! FOLK ÄR TRÖTTA :DSå det har hänt lite skit saker idag, Har pratat med min baby T hela dan/kvällen... Min pappa är inte heller hemma han är på "raggarträff" Jo för innan jag föddes var min mamma&pappa "raggare" dom klädde sig i trasiga jeanskläder ruffsigt hår var ute & söp med sina polare hela tiden åkte med impala & såna grejer... Lyssna på annorlunda musik & nu så ska alla träffas efter kanske 15-20år (alla som umgicks då). Låter ju trevligt ;) Men nu ska jag fortsätta att kolla på film. Vi höres
Vickie,Yani&Linnia förra året:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0