fre & lördag

Tjabba...

Igår börja jag plugget 12:30 & slutade runt 14:30tiden ungefär. Skit skönt! Efter de så gick jag till centrum med Daniella&Mariana, Gick runt & leta efter praoplats till mig. & Det fick jag (i KICKS) =) Ska jobba där 2dar i veckan & börjar redan nu på tisdag. Senare mot kvällen runt 22tiden kanske?.. Gick jag hem till Mariana där Anna också var vi fixa oss & lite sedan tog vi tåget mot mästa runt 23tiden? Mötte dom andra tjejerna i märsta station. Det var fest där sedan fortsatte vi till en annan fest i väsby runt 02tiden ungefär... Hade rätt så kul efter det så skulle vi på efterfest hos eve, i hennes brorsas lilla hus då saman&danne också hängde på men det blev inte av när vi väl var där... Så alla gick åt sina håll & jag sov över hos eve bebis & kom hem runt 11tiden imorse. Har inte gjort så himla mkt sens dess, ätit & så & nu ska jag kolla på film med mammsen =) Måste vara klar runt 17tiden då jag ska till min kusin som fyller 18år idag & efter de blir det nog hem till Bellen med tjejerna tror jag?.. Menmen, Ha det så gött. Kram

*Svarar på frågorna idag om jag har tid över, annars blir de imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0