fre&lördag

Häälluu...

Igårkväll runt 21tiden tog jag bussen ner till station fick sällskap av söta Tanya. Mötte Mariana,Anna&Bellen i station sedan. Vi tog tåget mot märsta där vi mötte dom andra tjejerna... Vi tog bussen till vringen eller något sånt sedan var vi lite överallt & det hände allt möjligt. Är stolt över mig själv, Gjorde något jag aldrig kunnat göra i hela mitt liv också =) Menmen, Jag&Anna åkte till väsby senare för det blev ändrade planer & alla skulle hem,tror jag?... Jag sov över hos Anna & vi dunka musik när vi kom hem till henne haha! Somna direkt när jag la mig i sängen, var helt borta jaja... Idag skulle vi dra till latinofest i alvik men jag kan inte följa med + så känns det som att jag har feber, hoppas inte! buhu =( Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0