love

Tjaa....

Åkte ner till station runt 16tiden där jag mötte T. Vi gick & satte oss på en bänk vi en sjö hehe & snacka om massa saker. Sedan gick vi runt lite och mötte på min mamma som gav oss pengar till mat, men vi köpte bara en pommes =) Sedan satte vi oss på ett annat ställe & prata ännu mer... Han hade köpt en present till mig från GULDFYND (halsband&armband) där det stod love på, baby! Han skulle ge mig den på vår 1årsdag egentligen men som sagt, det har varit strul men så gav jag den tillbaks för att han skulle ge mig dom på lördag sen så tappa han hela saken medans vi var ngnstans =( klumpiduns... Menmen, Kom hem för inte så länge sedan fick sällskap av Ashkin på bussen hemåt & har precis ätit klart. Ska fortsätta kolla på en film nu, Pusss
älsk..


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla söta!

2009-09-28 @ 18:09:52
Postat av: L

hihi:D

2009-10-07 @ 10:11:03
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Hejsan Svejsan

Det är din pojk.

2012-07-18 @ 04:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0