otur

Godmorgon...

Ja, jag är vaken såhär dags. Igår efter att jag åkte till Mariana sent på kvällen så fick jag ännu mer feber =( Vettefan varför.. Kanske för att det var kallt? & dum som jag är gick jag ut med bara en tröja... Hade 38grader först sen efter det hade jag 39 ;o Menmen, La mig rätt så tidigt eftersom jag nästan inte kunde röra på mig, Så jag stannar hemma idag med, Blir ingen utgång för mig asso. Ska åka in till sjukhuset om det blir värre. Slut snackat om detta tråkiga... Ska nog åka & hälsa på min mor som var med i en bilolycka igår =(<3 Nu har både min mamma&pappa brytit sina revben, otur!? JAH! Näe, nu ska jag ner & äta frulle. Puss&Kram
Ett tag sedan:


Kommentarer
Postat av: elin

vem är den bruna killen som sitter med dej?

2009-09-26 @ 12:59:48
Postat av: L

jean, varför?

2009-09-26 @ 13:41:37
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du visa hela bilden eller en annan bild på honom snälla :D

2009-09-26 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0