så är det

Tcheena...

Igår så åkte jag inte till KICKS eftersom jag vakna & hade skiit ont i halsen kunde inte svälja =( lite senare runt 12tiden ungefär? Mådde jag bättre & tog bussen ner till centrum där jag mötte Emelie&Daniella =) Vi gick runt lite sedan gick vi hem till Dani & käka :D Efter ett tag så gick Emelie hem. Jag & Daniella satte på Drag me to hell? Skit dålig haha! Menmen, Åkte hem runt 19tiden kanske? Skulle äta & det gjorde jag sedan hade mamma hyrt en film vi kolla på, Nice... Somnade runt halv 00 bläcket hehe. Just nu sitter jag här & lyssnar på musik <3 Börjar 10:10. Runt 15tiden ska jag möta tjejerna i centrum & vi ska fixa lite saker ;);) På fredag blir det alvik igen & på lördag ska alla hem till Anna som ska firas! <3 men ni får ha det så jävla gött. Puss

Hahaha helt dyngraka


Kommentarer
Postat av: angelica

haha vadå skitdålig, fan gick till psykdoktor efter den filmen! :(

2009-09-17 @ 10:20:16
URL: http://ppepitas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar verkligen din blogg :), kan inte du lägga in mer bilder på dig själv! <3

2009-09-17 @ 19:05:35
Postat av: L

SV:

angelica - hahah -.-

ida - Haha va söt, kan jag väll men inte just nu=)

2009-09-18 @ 15:10:39
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0