svar!

Nu tänkte jag svara på era frågor =)

Postat av: felicia

*vem är din idol?
*vart vill du jobba?
*vem betyder mest för dig?
*vilken är din favorit blogg?
*spelar du nån sport?

2009-09-02 @ 11:17:51
URL: http://sofiiihaa.blogg.se/

SV: * Har ingen idol riktigt:)
* Ingen aning, med kläder iaf =)
* vem?.. Det är ett antal st..
* kissies.se tror jag hehe!
* Nej, men gick på brottning

Postat av: S'

Är du en bitch i verkligheten eller en snäll och omtänksam människa ?
Använder du löshår ?
säg alla bloggar du läser

SV: Vissa säger att jag kollar snett & ser "bitchig" ut men jag är snäll :D
Nej jag använder inte löshår.
Mina vänners & dom "kända bloggarna" 

Postat av:

har du haft sex?

SV: Ja det har jag

Postat av: emma

när hade du sex första gången?
vilka ställningar har du och tanvir kört?
hur många gånger har ni haft sex?

SV: Det var i juni/juli kommer inte ihåg vilken av dom hehe
nu går du lite över gränsen ;)

Postat av:

hur många gånger har du och tanvir haft bazz, så jävla gulligt :)

hur lång e du, hur mycket väger du?

hur gammal var du när du gjorde din första piercing?

hur sminkar du dig?

får killar sova över hoss dig av dina föreldrar?

kan inte du någongång videoblogga?

vilka bloggar läser du?

vem e din bästa kompis just nu?

vilka hårfärger har du haft?

var du full när du hade sex med tanvir eller hade ni bästämt det?

saknar du efter väsbyskolan?

vem saknar du mest där?

hur mycket vill du väga?

vem tror du kommer göra slut du eller tanvir?

hur mycket pengar får du i månaden?

hur ofta brukar du shoppa?

svara på allt linnea ;)

SV: Det vet jag tyvärr inte...
jag är 1,65 -66 tror jag?.. & väger 50 =( vill gå upp men går inte
öronen tog jag i 3an, men näsan var i 6an tror jag :)
hur? svårt att svara på såhär haha
ja, killar får sova över hos mig för mina päron :)
Det får vi se, tycker det är skämmigt :p
mina vänners & dom kända bloggarna
några st.
jag har haft, blond, råttfärgat, brunt, brunt med blonda slingor & grönt
jag var borta..
jag saknar vissa därifrån, ja =)
elvy..
55 vill jag väga.
det vet jag inte...
1050:- men när dom är slut burkar jag få av mami&papi
olika :)
gjort! ;)

Postat av:

vet dina föreldrar eller sykon att du har haft sex med tanvir? :S

SV: har ingen kontakt med min brorsa så nej, Tror dom har en aning om det men inte så jag sagt det 

Postat av: jossan

du är bortskämd va? :D
hur mycket pengar får du av dina föräldrar varje månad? känns som jävligt mycke
är det seriöst mellan dej & tanivr, eftersom ni varit ihop så jävla länge? (:
vilka bloggar läser du?
hur många besökare har du?
vad fick du för betyg i matte?
är du en bitch i verkligheten, kaxig osv?
vad för folk hatar du mest?
vem är din allra bästa kompis?
äter du ppiller? (iisf hur får du tag på det?)
Hur många har du haft sex med? :)

Svara allt, puss

2009-09-02 @ 16:36:08
URL: har ingen blogg

SV: kan man väll säga..
olika :)
jadå
mina vänners, & dom kända bloggarna
runt 150 ungefär, fast efter Öland har dom gått ner, lite tråkigt =(
IG
nejdå
dom som tror sig vara något ;)
ett par.
Ja det gör jag, genom ungdomsmottagningen
Bara Tanvir.

Postat av: maria

det gulligaste med dina frågor är att folk inte vågar stå för dom, vad tycker du om det prinsessa?

2009-09-02 @ 18:18:35
URL: http://naamans.blogg.se/

SV: haha avet :D not good

Postat av:

hur sminkar du dig? kan du berätta lite kort

2009-09-02 @ 18:50:36

SV: tar foundation, sen maskara, eyeliner, rouge & läppglans :)

Postat av: Madde

varför är du så gullig :D

2009-09-03 @ 12:06:44
URL: http://flaashbacks.blogg.se/

SV: haha bebi, du är gullig :D

Postat av:

vilka umgås du med?

hur gammal e tanvir?

2009-09-03 @ 15:33:55

SV: ashkin, mariana,yani,evi, vickie,narin,lilly, anna mest :)<3
han är 17 ska fylla 18.

Postat av:

har du boyfriend madaaaame?

SV: yesyes

Postat av:

vad får du din insperation när det kommer till kläder, förresten du har en underbar blogg

SV: jag kan inte svara på det... Har alltid varit intresserad av kläder &sånt:) tack va gulligt

Postat av: S

om du skulle/ska tatuera dig, vad och vart skulle du vilja göra? :)

SV: handleden, någon fin text/efternamn eller mammas namn tror jag...

Postat av: anna

vad har du för bhstorlek

SV: olika... 70 eller 75

Postat av:

Du har en kompis med gröna ögon vad heter hennes blogg nu den hette heliins förut

SV: den heter, alrubaiys.blogg.se :)

Postat av:

hur mycket kostar engdagslinser =) ? är ditt hår äkta btw?

SV: dom kostar 35:- =) ja det är äkta.

Postat av:

hur mkt poäng hade du när du gick ut nian?

SV: jag hade 55p.

Postat av:

vem är din bästa vän?

SV: ett par.

Postat av:

Är tanvir den första du älskar?

SV: nej

Postat av:

Du har varit tsm med din kille i 11 månader. Och du säger att du ör oskuld?

SV: jag sa att jag var oskuld för ett tag sedan, & det var ett bra tag sen.

Postat av:

galet dum! man kan tappa oskulden när som helst vet du?!

SV: ja precis.


Kommentarer
Postat av: anna

70 75 vadå ? på bhstorlek, a b c ?

2009-09-08 @ 16:17:23
Postat av: anna

70 75 vadå ? på bhstorlek, a b c ?

2009-09-08 @ 16:17:26
Postat av: L

A :)

2009-09-09 @ 14:58:19
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0