00:04

Godkväll & snart Godnatt...

Sorry för att jag inte uppdaterat, hehe. Men iallafall, Igår runt 20tiden åkte jag & mötte Sofia & vi gick & mötte Maria Daniella & Busra. Vi satt ute & prata om allt möjligt, rätt skönt faktiskt. Efter det gick jag hem till Sofia & vi åt fruktsallad + massa annat smarrit, mums! Efter det satte vi på en film som vi kolla på, somna runt 05tiden kanske? & Vakna runt 13tiden idag. Efter det mötte jag & Sofia Vickie i centrum vi kolla runt lite sedan åkte vi till Kista galleriaMaria också kom =) Köpte en av tröjorna jag leta efter igår i stan (som ej fanns någonstans) & sådär.. Efter det så åkte jag hem till Anna där Mariana var & vi tog det lugnt. Kom hem för ett litet tag sedan & ska kolla om det kommer någon film vid denna tid? hööh!. Aja, puuuss

1. Tröjan jag kriga för igår men nu är den min, hehe.

2. 3 st ringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0