1 sak ni inte visste

En sak ni inte visste..

Jag har blivit kallad för Grinchen sens 7an? tror jag det var..

Såhär börja det iallafall, när jag gick i 7an så var det ju "mode" med spe/ättsiga skor så jag hade fått ett par & dom var liite för stora för mig. Jag tyckte dom var skit snygga!. Så börja en kille/Y i min skola (han gick i 9an då) kalla min Grinchen för jag hade dom där skorna, Grinchen har tydligen sp/äettsar på sina fötter/skor antar
jag kommer inte ihåg.. & ännu idag kallar han/folk mig för Grinchen bara för han sa så till mig -.- Jag tar inte åt mig haha dom driver men nu fick ni reda på en grej om mig ;)

jag i mina yngre dar..

Kommentarer
Postat av: yanina

brb vi ska bara gå bry oss

2010-04-09 @ 19:22:27
Postat av: Linnea

YANINA - ha ha -.-

2010-04-09 @ 23:42:58
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0