13/4 2010

Hejj...

Idag så skulle jag egentligen till Arlandagymnasiet för att hälsa på mina "blivande" klasskamrater men glömde bort det helt =( Inte bra.. Iallafall, sluta vid 12tiden satt kvar i skolan med några st sedan åkte jag & Daniella & mötte Sofia i Kista för hon ville att vi skulle komma till hennes skola. Vi kolla runt i Kista galleria lite också sedan åkte vi till Väsby centrum, Köpte lite saker fick lite pengar av pappa för mina är slut, typ ;o Kom hem för ett litet tag sedan & snart ska jag äta, är jätte hungrig så det blir bra =D Efter det blir det att packa sedan hem till mor ikväll.. Så nu kommer min tråkiga blogg-vecka :/ Yäyä, vi hööörs

Sofia & Linnia idag vid kista.. Haha!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0