14/4 2010

Hallåå...

Igår åkte jag hem till min mor runt 22tiden, satt & prata med min mamma & T tills jag somna.. <3 Vakna runt 8tiden imorse, åkte till skolan runt 11tiden ungefär.. Gick & åt direkt med Busra & Patricia sedan gick vi ut & satte oss i solen med Bellen, skönt!. =) Sluta runt 13tiden satt kvar i skolan sedan gick jag ut med Eyup & nu är jag hemma.. Ska hoppa in i duschen sen kommer T hit när han slutat. Byeee

bild från första kryssningen vi var på, någongång förra året haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt väskan med rubriken " S.tuna centrum " lite längre ner :o skit fin

2010-04-14 @ 17:49:52
Postat av: Linn-Lay

aha oki :D , men men hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D

2010-04-14 @ 18:28:08
URL: http://linnlay.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0