19:04

Tjabba...

Åkte till skolan runt 10tiden idag, ja som alltid & alltid samma början, jag vet. Iallafall, Åt på grillen med Helin Dilan Miriam & Carolina. Efter skolan drog jag till Sollentuna där jag mötte Sofia, vi kolla runt i deras centrum sedan åkte vi in till stan. Köpte mina älsklingar, hihi. Kriga igår för att få pengar, eller aah.. Dammade mitt rum.. Yäyä, Kom hem för ett tag sedan & har precis ätit middag, hehe. Ska börja packa snart ska hem till mamma lite senare. kramkram

högmidjade shorts (mina älsklingar) & gladiatorsandaler

vaniljparfym & 2 ringar

Detta var allt från idag, + ett till par hjärtstrumpbyxor & ett par strumpor

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart är ringarna ifrån? den med svart sten och den andra? <3

2010-04-26 @ 19:58:18
Postat av: Linnea

SV, båda två är ifrån glitter =)

2010-04-26 @ 20:25:37
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Magda

Vart är dem snygga shorten ifrån och finns dem i andra färger?:)

2010-04-26 @ 22:27:58
Postat av: Amanda igen

Jaha tack sötnos, och kan du inte visa hjärtstrumpbyxorna och vart dom kommer ifrån? Du e skit sööt

2010-04-27 @ 16:57:21
Postat av: Anonym

vart köpte du parfymen, hur mycket kosta den :)

2010-04-27 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0