20/4 2010

Häjsan...

Idag åkte jag till skolan runt 10tiden & sluta vid tolv ungefär.. Efter det åkte jag till Arlandagym.. Noha mötte mig sedan gick vi till Yanina. Efter ett tag kom Anna & Vickie också.. Satt med dom sedan åkte jag & Yanina till Väsby centrum där vi mötte Mariana, vi följde med Yanina till station efter ett tag & vi gick hem till Mariana's farmor efter det hem till Anna, kom hem för ett litet tag sedan, har precis ätit, hehe. Är såååå arg!! Min mobil fucka från ingenstans, det går inte att sätta på den? :s Aja, får ha en mobil från 80-talet så länge då skit jobbigt -.- Men nu ska jag läsa lite bloggar. Pussss


Kommentarer
Postat av: natta

har yanina blogg?

2010-04-21 @ 17:53:26
Postat av: Linnea

SV, nej det har hon inte

2010-04-21 @ 21:55:39
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: yani

heeelt onödigt

2010-04-22 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0