21/4 2010

Tjabba...

Idag åkte jag till skolan runt 10tiden som vanligt. Sluta runt 13tiden ungefär då jag satt kvar i skolan med Nemrud & några ett tag. Efter det mötte jag Mariana i centrum efter ett tag kom Yanina också. Vi gick runt & kolla lite sedan åkte Yanina hem.. Jag & Mariana gick hem till Anna & åt, hehe. Efter en stund gick vi till centrum igen där vi mötte Vian, vi kolla runt lite till. & nu är jag hemma, har varit det i kanske 1-2 timmar? Vid 21bläcket blir det att kolla på Andra evenyn, wiiho!. Näe, nu ska jag fixa sallad till mig & jordgubbar, mums!. Heejdå

Lite nytt.. En pösig "mag t-shirt" eller vad dom heter? för 35:- & en söt bikini

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan? jätte fin:)

2010-04-21 @ 21:24:17
Postat av: Linnea

SV, new yorker :p tack!

2010-04-21 @ 22:13:50
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0