22:40

Shabba...

Sitter hos min baba nu, hehe. Idag runt 16tiden åkte jag & min mami hem till min morbror där mina kusiner var, gud så många pussar jag fick av mini-linnia haha hon hade saknat mig, söt!. Iallafall, en av mina kusiners lådsasmamma lagade thaimat (hon är thai) jätte gott, smaka exakt som kinaresturanger hon gjorde stektanudlar med massa grönsaker & sånt i =) Aja, vi åkte hem runt 20tiden ungefär när jag kom hem kollade jag på ett pogram sen packa jag. Kom hit för kanske 1timma sedan.. Sitter & lyssnar på mjusik just nu, har jätte tråkigt, tummer ner för det. Men nu ska jag gå & mysa med min vovve? Tjaaa

knottedu... fråga mig inte varför, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0