29/4 2010

Hejsan...

Åkte till skolan idag, när jag hade slutat gick jag till centrum med Maria & Helin. Efter det gick vi runt lite ute i väsby, jätte skönt! =) Efter ett tag mötte jag Yani & vi gick ner till station där jag mötte Sofia sedan. Vi gick till centrum & kolla runt lite till efter det mötte vi Amanda. Åkte hem efter det, gjorde mig iordning sedan tog jag bussen ner till station där jag mötte Sofia Maria & Malkom & vi mötte Darre efter ett tag, det var problem med tågen så det var fullt med folk i station.. Så det kom ersättnings bussar jag Sofia Darre & Malkom kriiiga för att komma på, shit vad folk är djur asso :o Iallafall, Sedan åkte jag S & M till deras gymnasium för det var gala där. Men när vi kom fram var det nästan slut så Malkom köpte lite gott till oss sedan åkte vi hem. Har varit hemma ett litet tag nu, ska lägga mig snart också. Yäyä, nu blev det en bok hära. Nattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0