det var nära ögat..

Tjäääna...

Idag så gick jag hem till Angie runt 15tiden. Vi åkte ner till station runt 16tiden, på bussen mötte vi Hossam Sam & Moe. Vi åkte till Kista galleria då jag & Angie gick till Mcdonalds direkt, hehe. Efter det gick hon & jag runt & kolla i massa butiker sedan gick vi på bio runt 18tiden ungefär? Vet, tidig bio men var endå skönt.. Blev Shutter Island (stavning?) Iallafall, efter filmen kolla vi runt lite till & köpte en varsin chai-latte sen stängde dom butikerna. Vi åkte hem & nu är jag hemma. Är ensam hemma, buhu =( Yäyä, ska läsa lite bloggar. Puss
påväg hem.. haha!.

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej, jätte fina strumpbyxor. Snälla kan du säga var dom är ifrån?

2010-04-25 @ 11:17:35
Postat av: Anonym

Hej, skit bra blogg! vart är stumpbyxorna ifrån?<3

2010-04-26 @ 19:56:38
Postat av: Linnea

SV, heiidu, tack! Dom är ifrån Kapalh ;)

2010-04-26 @ 23:06:21
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0