"jag vill förlova mig"

En sak jag inte fattar med vissa.. Vissa vill inte förlova sig i min ålder tex & sådär för dom är för unga tycker dom? Men asso att förlova sig är inte att "gifta sig" det betyder inte att man ska vara bunden till den personen resten av sitt liv & lala.. Man behöver inte göra det till värsta saken. Man köper guld/silver ring lämnar in den sen att dom ristar in namn & det? Vad är grejen liksom haha förstår inte det.. Jag vill förlova mig, jag vill det. Förstår inte varför folk tycker det är "värsta grejen" & skit? Kan någon förklara det för mig om någon vill/kan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill oxå förlova mig:(

2010-04-24 @ 01:33:07
Postat av: maria

Linnia att förlova sig betyder ett steg närmare giftemål, först tsm sen förlova sen gifta.. det är typ att ''vi ska gifta oss snart''



men annars kan man tänka hur man vill



<3

2010-04-24 @ 09:31:04
Postat av: Linnea

SV, ja det vet jag. men det behöver inte vara så.. Man behöver inte göra det till värsta grejen märia<3

2010-04-24 @ 10:40:21
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du söker på google: Förlovning är ett tillkännagivande av att en parrelation avser att leda till äktenskap eller registrerat partnerskap. Efter att ena partnern friat till den andre, och denne svarat ja, är paret förlovade fram till dess att vigseln eller registreringen har fullbordats.

2010-04-24 @ 16:33:38
Postat av: mariana

okej aa om man är äldre så är det ju sådär på riktigt vi ska gifta oss. Men det bheöver inte alltid betyda så, många i våran ålder förlovar sig.. Det är inte alltid sådär värsta seriöst utan mer än gullig grej när man älskar varamdra tror de är så hon menar :) Jag vill förlova mig med min pojke, och gifta mig. haha :)

2010-04-24 @ 16:37:11
URL: http://mserna.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV, ja precis. Jag mena så som mariana förklara ungefär =)

2010-04-24 @ 23:20:17
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: jessica

Ufff jag vill också

2010-04-26 @ 14:54:38
URL: http://keepingupwiththegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0