pinsamt..

Vet ni vad som hände mig idag när jag & Ashkin var påväg in till stan? Vi sitter på tåget & ska åka förbi tomteboda om det heter så? & det sägs ju att man ska "vinka" till den medans man blundar & önskar sig något. & jag gör alltid det, hahaha!. Skyller på tvångstankar. Men iallafall, så gör jag det sen när jag öppnar ögonen står det 2 tjejer kanske 1-2år äldre än mig som var utländska & asgarvar åt mig, OM jag skämdes asso.. Men jag kunde inte hålla mig så börja skratta jag med fast lite diskret för kunde se bilden framför mig, aja.. Pinsamt var det!!

Kommentarer
Postat av: angie

Sv: men ja hahah ?:P



HAHAH aso linnia du borde gå till doktorn med dina tvångstankar !!! <3

2010-04-25 @ 23:16:49
URL: http://ppepitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0