tidsfördriv

Var det en tjej eller kille som ringde dig senast? tjej
Vad står det i ditt femte sms? "Vad gör du älskling?"
Vem ringde dig senast? Vickie
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? På mig & min vovve hihi
Vilket språk är din mobil på? svenska.
Vad heter din ringsignal? ditty blaq ft terry g black soldiers - ifeneme
Hur många sms har du i din inkorg? Några st bara
Vad står det i ditt översta sms? "Yah.. Pinsamt bara, tryckte fel. Sry haha"
Vad står i ditt sms längst ner och vem är det ifrån? "Ja älskling:)" från Yani
Vad står det i ditt tredje sms och vem är det ifrån? "Ska vi äta pizza imorgon" från Helin
Hur många sms har du i kategorion skickat? 31 st
Vem är din 13:e kontakt? Helin haha. (har lite kontakter för fick min mobil precis)
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner? Maria, hon är en nära vän =)
Ogillar du nummer 5? Bellen, neej jag ogillar inte henne!!
Hatar du nummer 36? Sofia K, nej!
Har du varit tillsammans med nummer 1? Angelica, men ja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0