tisdag

Goddag folket...

Igår runt 19tiden åkte jag till Märsta där jag mötte Yani & Eve. Vi fortsatte till Sigtuna hem till Vickie =) Yani hade köpt massa Go-saker, kladdkaka, chips, dipp, jordgubbar, grädde m.m!. Vi kolla på massa äckliga filmer, sedan berätta vi läskiga historier som hänt om man säger så? Haha så alla blev rädda & hoppa på varandra.. Yäyä, alla skulle sova där men jag bad min far hämta mig istället, för Vickie skulle upp tidigt för att gå påsklov-skola så pallante gå upp tidigt för det.. Men dom andra stannde kvar. När jag kom hem åt jag lite till sen la jag mig & kolla på tv sen somna jag, hehe. Vakna runt 12tiden & har inte gjort ett piss, kollat på barnpogram hihi!. Får se vad som händer idag, aja pusshej

På Nato's fest för ett tag sedan.. Linnia & Busra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0