Tråkigt..

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 6 år äldre
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? En
Vad tycker du om kärlek? Vet inte vad jag ska säga..
När kramade du någon sist? Igår
Kramade du någon speciell person? Nej
Har du svårt för att bli kär? Tycker jag nog.
När kysste/hånglade du med någon sist? Några dar sedan..
Är du singel?- Nej.
När fick du senast en komplimang? Igår


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös- Nej
Playat?- hehe..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Faktiskt inte
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar?- Yes
Varit nykter på nyårsafton? - Ja, när jag var yngre?
Åkt ambulans? - Nope
Gjort nåt olagligt? - Japp
Blivit polisanmäld? - A
Slagit ner någon? - Ja
Skämts över dina föräldrar? - Aa..
Skämts över dig själv? - Ja säkert
Sagt jag älskar dig och menat det?- Jajamen
Tar du droger? - Nejdu
Dricker du? - .. 
Vad har du på dig när du sover? - Trosor & stor t-shirt oftast
Vad hatar du verkligen? - Faska & dom som tror dom kan behandla vissa hur dom vill 
Varit kär? - Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Nej. Eller säkert när jag var liten
Är du ensam nu? - Jaa


SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - Min mamma haha
Fick dig att gråta? - allt möjligt, hamnat i depr...
Du delade en cigg med? - Röker ej
Du gick på bio med? - Min pojk tror jag?

dom senaste 48 timmarna har du..
Gråtit? - Nope
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja, på kinden
Köpt någonting? - Yäs
Sjungit? - Ja säkert haha!
Saknat någon? - Yep


Kommentarer
Postat av: denise

hehe hej fiin blogg ! :)

kommetera gjärna min o fråga för jaah har frågestund just nu

2010-04-10 @ 14:53:08
URL: http://purriunge.blogg.se/
Postat av: Bave Amin - My haters are my motivaters

Jag har en Canon Powershot, helt okej är den .. :)

2010-04-10 @ 16:38:28
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0