00:58


Sofia&Linnia för några timmar sedan...

Idag så gick jag hem till Mariana runt 17tiden kanske? Där Sofia också var. Vi satt ute på hennes ballkong & snacka sedan tog vi en promenix till Ica där vi köpte massa GO-saker sedan satte vi oss i närheten snacka om allt möjligt & åt upp allt, hehe :) Påväg hem gjorde vi en busig sak så vi blev jagade av en bil, vilken adrenalin vi fick säger jag bara haha shit aso! Men vi kom undan tillslut ;) Vi gick hem till Mariana tillslut satte oss på ballkongen & nu är jag hemma. Sitter med mamma & vi har målat av varandra :D Jaja, ska kolla film. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-15 @ 21:43:58
Postat av: Anonym

din tröja vart har du köpt den1? SKIT FIN

2010-08-15 @ 21:44:09
Postat av: Linnea

SV, min tröja är ifrån Gina tricot:)

2010-08-17 @ 00:58:01
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0