09:14

Tjänna...

Igår åkte jag till Märsta praktiska (gymnasiumet jag gick i) gick på en lektion sedan ringde Hotell & restaurang mig & fick börja där :D Så prata med min lärare & sånt där sedan åkte jag dit. Som tur var kände jag några där! Iallafall, reglerna säger jag bara.... kommer dö! Aja, sluta tidigt så åkte till Vilundagymn.. där jag träffa Helin & Maria sedan gick vi till centrum med Ashkin & Sofia.. Kolla runt & så en stund efter det åkte jag hem. Vakna för ett tag sedan har gjort mig iordning börjar vid 11tiden ungefär. Efter skolan kommer T hit<3 Sen blir det hem till pappa. Puss&kram

Nany's dag.. Ashkin Ali & Linnia, haha fän vad fula!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter killen med grå tröja på face? snygg....

2010-09-01 @ 15:27:09
Postat av: Linnea

SV, haha.. han heter, Mattias Alexander Flores ;)

2010-09-01 @ 19:32:16
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0