18:21

Hallo...

Idag så vakna jag flera gånger eftersom en lärare från ett gymn.. ringde mig hela tiden & jag som var ledig idag!! Aja, Somna om & vakna runt 10tiden. Hoppade in i duschen sen börja jag göra mig iordning. Sofia kom till mig efter ett tag sedan tog vi bussen ner till station & vi åkte till Stinsen :) Vi skulle shoppa idag med blev inte så himla mycket.. Hitta nästan ingenting :o Efter det åkte vi till Väsby där vi träffa några. & nu är jag hemma.. Ska äta, packa sedan hem till mamma. Måste fixa en uppgift idag också som vi fick igår -.- Men nu ska jag ner & äta. Puss

idag på tåget, höhöö..

Kommentarer
Postat av: jennifer

hallå! kolla gärna in min bloppis --> www.jennifher.blogg.se ! tror det skulle kunna vara något för dig faktiskt , kram!

2010-08-26 @ 15:28:14
URL: http://jennifher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0