5 augusti 2010

Hallåå...

Idag när jag vakna så hoppa jag in i duschen dirr sedan tog jag på mig kläder såg ut som en luffare idag för det såg ut som att det skulle börja regna men nejj då blir det hur varmt som helst!! Iallafall, jag & Sofia åkte till Kista galleria & kolla runt hitta ingenting speciellt sedan åkte vi mot Väsby där vi träffa Ashkin i station, vi stod & prata med henne tills tåget kom efter det åkte jag & Sofia till V centrum.. Jag är KÄR i ett par jean & dom ÄR MINA ska ni se! Aja.. Kom hem för ett tag sedan & har precis käkat. Ska nog ta en promenix till Mcdonalds med Sofia om ett tag, om jag orkar har ont i huvudet :( Yäyä, byebye

bebisen e saknad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0