:D

Hajj...

Vakna vid 6tiden idag, gjorde mig iordning sedan tog jag bussen ner till station där jag mötte Sofia. Vi åkte till mitt gymnasium, Sofia prata med vår rektor & tror hon har börjat där? Iallafall, vi fottades idag också :) Efter att vi slutat så åkte vi till Arlandagymn.. där vi träffa Mariana & några. Sedan åkte jag & Sofia till Märsta centrum & kolla runt haha.. Kom hem för någon timma sedan? Har duschat & snart kommer T hit, han sover här <3 Är ledig imorgon & på fredag weeii :D Aja, tjaaa så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte, går du inte på Arlanda?

2010-08-27 @ 09:11:41
Postat av: Linnea

SV, nej det gör jag inte. Går i ett annat

2010-08-27 @ 12:54:41
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0