fredag den 13:e = OTURSDAG!

Först så idag påväg hem från Täby så jagar en geting mig (jag är skit rädd för getingar).
Sen på tåget hem så sitter det 3importer i 30års åldern som rå-glor på mig & pratar på sitt språk sen när jag går förbi peddar dom sig (ena killen bor på mina gård) när vi kliver av tåget så hade jag&killen (som bor på min gård) ingen buss så går en bit med Sofia & han följer efter & skriker massa saker.
Sofia - MEN VAD VILL DU?
Killen - Hon är snygg (med brytning)
Jag - Sofia ignonera honom!
Sofia - Vad säger han & skriker till honom ännu mer
Jag - Han sa att jag var snygg, kolla inte dit då!!
Så fortsätter det hela vägen från station till centrum att han fortsätter skrika saker sen väl framme vid centrum så sätter vi oss ner då han ställer sig där..
Killen - Får jag sitta med er?
Sofia - Nej gå!
Killen - Men fråga henne (mig) om jag får sitta bredvid henne (då han kollar på mig med peddoblick)
Jag - NEJ!
Sofia - Nej hon vill inte du är fan 50 år & ful också stick!
Killen - Är jag ful? Tack!
Och så fortsätter han tills vi säger att min pojkvän kommer slå honom eller va det var haha! Jävla import alltså! Kommer aldrig våga kolla på honom nu..
Sen stannar en bil & börjar fråga oss något..

Vad är det här? Märker att det är fredag den 13:e aso..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0