hejjagharbörjatskolan.com

Hallåå...

Imorse vakna jag rätt tidigt för att åka till Vilundagym.. & prata med syv. Åkte tidigt för kände på mig att jag skulle komma in i något gymnasium. Prata lite med henne sedan ringer jag ett nytt gymnasium i Märsta..
Jag: Hej mitt namn är Linnea och...
Hon i tel: Ja hej, är det Linnea K... G....?
Jag: Ja precis, jag undrar om ni har plats för....
Hon i tel: Du har kommit in här, du står på vår lista m.m.
Då blev jag glad! Haha syv började dansa för jag kom in, skit söt! Så åkte dit, men kom vilse för har aldrig varit där förr. Men hitta tillslut :) Träffade på några som gick i IV med mig, eller ah.. massa som gick med mig. Prata med min mentor lite sedan visa hon skolan efter det var det lunch-dags så vi tar en promenix till Kung Carl/kc där jag fick syn på Jessica M. Som också gick där, skönt tänkte jag! Iallafall, vi fick välja mellan tre olika jätte goda rätter & om vi inte gilla det fick vi beställa något annat fast utan att betala dåra, hehe.. Så ska det alltid vara när vi ska äta så det är niiiice :D Sluta efter det då jag åkte till Vilundagym.. för att träffa Helin. Satt ute med T Ögge & Bellen sedan kom H. Sofia kom lite senare då vi satt ute i det sköna vädret sedan gick vi till centrum & nu är jag hemma, nu blev det en tjock bok här.. Aja, Ciao

tog kort på ett hjärta någon hade gjort idag, haha..

Kommentarer
Postat av: E

Vilken linje ska du gå du i?:D

2010-08-23 @ 19:19:43
Postat av: Linnea

SV, handel-turism ;)

2010-08-23 @ 23:00:35
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0