home..

Godkväll...

Fick upp T tillslut. Vi gick ner & tog bussen till station där vi mötte Sofia & Mariana. Vi alla åkte till Märsta där vi träffa Yani & Eve, länge sedan man såg dom! :D Efter det åkte jag T Mariana & Sofia till Eurostop & kolla runt lite, hehe. Sedan käka vi på Mcdonalds. Efter det åkte T hem & vi andra åkte hem till Mariana, Helin kom också dit efter ett tag :) Gick hem för att käka, det blev tacos.. Skulle tillbaka till Mariana men nejnej, min mage måste krångla hatar det! :( Kom precis ut från duschen ska lägga mig i sängen & kolla tv tills jag somnar? Pusshej

Yani & Linnia, länge sedan..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Röker du :) ?

2010-08-04 @ 00:17:04
Postat av: Linnea

SV. nej jag röker inte :)

2010-08-07 @ 16:52:00
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0