Nany's 18års dag!

Tjosan...

Igår så kom Helin & Maria hem till mig runt 19tiden, jag & Helin börja göra oss iordning runt 21tiden tog vi bussen hem till min pappa för skulle hämta en sak ;) Sedan promenera vi till en lokal i närheten där Nany skulle firas! När vi kom dit var bara alla tjejer där, alla drack snacka & dansa till musiken. Efter ett tag kom Ali Jean Marre & alla dom från S.tuna efter det rulla det in massaa annat folk också.. Det var kulkul! Hade så ont i benen runt 02tiden så Azad Nazar & några kom med bil, så fick skjutts hem :) När jag kom hem åt jag lite sedan somna jag, hehe. Var skit trött :o Är vaken nu iallafall, ska duscha & sånt sedan om någon timma kommer T hit <3 Men ska fixa en grejsimojs nu pusss

Ni får bilder från igår om några dar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0