roligt? pinsamt? gulligt?

En sak som är rolig fast endå pinsamt för den personen (jag skulle tycka det iallfall).
Igår så hade jag min svart/vit rutiga skjorta knuten, vit tubtop instoppad i mina ljusa jeans & vita tygskor så kommer en kompis fram till mig som hade likadan skjorta på sig & säger att en kompis till henne hade sagt till henne "knyt den som Linnea det är finare" eller något sånt. Och idag så hade den som sa det till min kompis exakt likadana kläder på sig som mig hahaha! Exakt likadan skjorta knuten, exakt likadan tuptob fast en svart instoppad i byxorna, ljusa jeans & vita tygskor. Alltså okej, på ett sätt det är gullig för då vet man ju att folk tycker man klär sig fint men endå pinsamt på ett annat sätt att sätta på sig exakt likadant dan efter.. Aja, tänkte bara dela med mig om den roliga/pinsamma situationen :D Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0