Svar på frågestunden!

susanna - har du och tanvir gjort slut ngngång? du är jätte fin :D
Svar: Ja det har vi, det var i början på vår tid tillsammans det tog slut ett litet tag.


Elvira -
1. Vilka är dina absolut närmsta vänner? och berätta en bra egenskap om var en
2. Vad är din favoritfärg?
3. Brukar du äta ute mycket :D
4. Di är jätte fin och blond, önska att jag såg ut som dig :(
Svar: Dom jag nog alltid haft närmast mig är, Sofia Mariana Anna Ashkin Maria & Helin.
Min favoritfärg är nog korallfärg
Nej jag brukar inte äta ute så ofta, men Mcdonalds blir det rätt ofta, hehe.
Tack vad söt!

gammal från 2008 kanske?

Katrin -
Vad lyssnar du på för musik?
Var handlar du dina kläder?
Har ngn någonsin fått dig att känna dig ul, hur?
Tränar du din kòpp?
Du äe vacker!
Svar: Jag lyssnar nog på allt möjligt, men mest reggaeton & dunkdunk musik höhö
Jag handlar mina kläder mest på Gina tricot faktiskt.
Inget vad jag kommer på nu iallafall..
Nej jag tränar inte min kropp, vill men tar aldrig tag i det!
Tack så mycket!! :)

Inget namn -
har du och sean från sollentuna varit tsm?? hur länge var ni det då
Svar: Jean om jag får be. Vi var aldrig tillsammans vi höll bara på ett bra tag. Ett år gissar jag på?

Sio -
har du nånsin haft en ål?
Svar: Haha om jag haft en ål? Nej det har jag icke haft.

Tess -
Vad använder du för smink?
När du är ute och shoppar har prislappen någon betydelse?
Hur många percingar har du och skulle du kunna tänka dig att skaffa någon/några fler?
Känner du att du behöver sminka dig varje dag och i såfall varför?
Svar: Jag använder, maskara eyeliner ögonbrynspenna & solpuder för det mesta :)
Ja prislappen har betydelse haha! Fast om det är något jag verkligen vill ha fixar jag så det blir mitt/min oftast.
Just nu har jag 2piercingar (tungan & näsan) hade i ögonbrynet & en till i näsan men dom tog jag bort. Nej, vill inte ha några fler just nu iallafall.
Nu på sommaren har jag gått ut då&då utan smink ute men annars brukar jag inte göra det för jag är vit i ansiktet annars så trivs bättre med smink då!

gammal..

Micha -
vilka länder e du ifrån?
Svar: Jag är finsk rysk & svensk

Inget namn -
brukar du prutta framför tanvir
Svar: Nej det brukar jag faktiskt inte göra ;)

Inget namn -
det sägs att du gillar att bli slickad på tårna, är det sant? EUW
Svar: Gudja! Du borde testa det själv, vilken känsla!


Inget namn -
Har du varit otrogen någongång?
Svar: Ja för länge sedan..

Inget namn -
Har du haft trekant?
Svar: Ohja! Vi brukar köra på 5kant till&med, inget märkvärdigt med det ju?

Inget namn -
hur många gånger har du varit utomlands?
Svar: Inga faktiskt :( Har bara varit i finland & Estland fast inne i båten när det var Estland, buhu.. Vill verkligen utomlands!!

Inget namn -
är du duktig i skolan?
Svar: Jag är bäst i skolan, därför jag nog ska gå IV ett år till hallå?:s

Inget namn -
vem är din allra bästa vän?
Svar: Jag är inte den som sätter mina vänner på olika "platser" jag har några st jag kan berätta "allt" till så!

länge länge seenn..

Malihn - Har du bra eller dåligt självförtroende?
Favoritfärg?
URL:
http://eendastmaliin.blogg.se/
Svar: Jag lutar nog mer åt bra. Alla har ju sina dåliga dagar helt enkelt!
Korallfärg är nog min favvo-färg :)

Ashiiie - LINNEA vem är din man!? o då menar jag nummer 1... jag eller tanvir :$ ?
Svar: Du vet att du är min man & alltid kommer vara det håret :*


Sofia - Du verkar vara jätte gullig tjej i bloggen men när man kan möta På dig nånstans kollar du alltid snett och ger en värsta blickarna. Är du så mot folk du inte känner eller som är yngre, otrevlig och kaxig? De va bara en sak ja undra :)
Svar: Haha vet inte riktigt vad jag ska svara på detta, menar nog inte just att kolla "snett" på just dig. Ibland blir det kanske bara så & vet inte varför, hehe. Men jag är snäll ;)

Nato -
är blont din riktiga hårfärg?
är du helsvensk?
Vem är din närmaste vän?
Hur lärde du känna angie?
Vilket gymnasium,linje ska du gå i?
Vad vill du bli när du blit stor?
Du är otrligt vacker!och har en
jättt fin klädstil!
Puss!:)
Svar: Nej blondt är inte min riktiga hårfärg & det ser man ju pga min utväxt haha?
Nej jag är inte helsvensk. Jag är finsk rysk & svensk.
Jag har några st som är nära mig, men jag & Sofia ser oss som "bästisarna" haha :)
Hur jag lärde känna Angie? Jo, när jag flyttade dit jag bor nu med min pappa så stod hon alltid utanför "oss" & spela fotboll (hon bor precis utanför mig) & en dag så börja vi prata helt enkelt, år 2005 var det.
Jadu, det var en bra fråga hörru! Jag vet inte själv vart jag ska gå, men går nog i IV ett år till för jag är så duktig!
Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir äldre..
Tack så jätte mycket vad gulligt! :D Kram

sschliiitna

Valentina -
vad är din favoritmat?
är du nöjd med dig själv?
hur är du som person? försök att beskriva dig lite.
vilka är dina närmaste vänner?

du är jätte vacker och din rumpa är oouff..
Svar: Vet faktiskt inte vad min favvo-rätt är.
Inte helthelt, men jag klarar mig ;)
Jag har svårt för sånt där men, alltid glad & snäll mer kan jag inte komma på just nu
har svarat på den frågan längre upp!
tack haha!:D

Frida - umgås du inte med yanina och domm längre? :)
Svar: Nej, det har nog blivit så eftersom dom jobbar hela tiden sen när dom är lediga är dom ute & klubbar & jag jag har ju inte ålden inne än så aah.. :(

gammaal..

Inget namn - vem är första killen som sov hoss dej? är dett tanvir? :) vad sa du till dina föräldrar
Svar: Nej det var inte Tanvir, det var Jean faktiskt. Jag sa bara att han skulle komma & sova hos mig/oss :)

Sara - varfö bruka du åka till täby för länge sen
Svar: Jag brukade åka & vara med Robin en kompis till mig som bor där :)

Hoppas ni är nöjda med svaren :) Svarade inte på alla porr-frågor, det är inget DU eller ni har något med o göra ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur träffades du och jean och tanvir??:D

2010-08-07 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0