Igår!

Goddagens...

Igår runt halv22 tiden åkte jag ner till station där jag mötte Natta A Alice Erica Louise & massaa andra.. Vi tog tåget till Sollentuna där jag träffa på Sofia också, stod & prata med henne tills bussen kom sedan åkte alla vi andra till Edsviken där det var någon lokalfest, var en massa folk där & träffa på massa där också :) Hade faktiskt kul! Åkte hem med Erica Natta Alice & Louise sedan, alla andra skulle på någon efterfest tror jag? Jag & Louise tramsa runt till vår buss kom, sedan var jag hemma. Käka lite, prata med en kompis & somna fort som fan.. Vakna för ett tag sedan, får se vad som händer idag, har inga planer iallafall. Tjarå

gårdagens outfit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0