Hur jag träffa...

Inget namn - hur träffades du och jean och tanvir??:D
Svar: berättar det såhär..

Jean/ -
Jag & Mariana praoade i stinsen år 2007 eller 2008 kommer inte riktigt ihåg. Och en dag när vi "slutat" för dagen så skulle vi ner till bussen då vi såg honom i apoteket med en tjej. Jag & Mariana går ut & sätter oss vid busshållsplatsen då han & hans tjejkompis också kommer dit. Dom klev på bussen före oss & precis när jag ska gå förbi honom inne i bussen så snubblar jag (jag hade klackar) då det blev lite pinsamt & lite fniss.. När vi kom hem så hade han skrivit till mig på playahead, haha. Så vi tog varandras nr & började snacka & efter några dar träffades vi, vi gick runt i centrum för han ville testa kläder & efter det så börja vi hålla på, så träffades vi :)

Tanvir/ - Mariana hade hemmafest år 2007 tror jag det var då han & hans kompisar kom dit. Det var första gången jag såg honom. Efter det så kollade jag in honom på playahead då&då. Brukade fråga om hans låtar för att få hans "uppmärksamhet" ibland men ibland fick jag inga svar haha :( Men en dag så testa jag igen & fråga efter hans låt då han skicka den sen fråga han om det inte var jag som hade varit på Mariana's hemmafest då jag svara "ja" sen fråga han efter min msn så jag gav den då vi börja snacka där då vi tog varandras nr sen börja vi träffas, så träffades vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0