17:49

Tjenamors...

Igår runt 15tiden åkte jag hem till min farmor & farfar för att fira jul med pappa's släkt. Vi åt, umgicks & öpnna paket.. Mys! :) Runt halv 22tiden åkte jag till NIVÅ ensam eftersom alla tjejerna var där, trodde de skulle vara något helt annat men dom var där, hehe. Iallafall, efter en liten stund drog vi till ett ställe som hette Johnny tror jag? Alla drack sedan drog vi vidare till Entourage, vi stod i kön för att lämna in våra jackor i typ 20minuter men sedan fick vi lämna in dom i personalrummet eller vad det heter haha? Där som som jobbar har sina saker iallafall.. Såg ut som en pung för hade fixat mig kl ett på dagen & hade blivit lagom sliten efter att min kusin hållt på kladdat i mitt ansikte & skit -.- Typiskt.. Men kul hade jag iallafall :D Tog nattbussen med tjejerna sedan & sov hos Eve. Prata med T tills jag somna nästan. Och nu är jag hemma, fick skjutts hem. Ska ner & äta lite sedan ta det lugnt.. KYSSIS

Yani & Linnia förra helgen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte 18?

2010-12-26 @ 18:27:28
Postat av: Anonym

och du är?

2010-12-26 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0